Daftar Imran sekolah..

Aku dengan suami dah berpakat untuk menghantar Imran pergi sekolah Pasti untuk tahun 2013... kelas untuk 4 tahun.... nak mendedahkan imran dengan kawan2 lain selain daripada sepupu2 die.... imran ni ade part2 yang die pemalu giler ataupun berani giler... kitorang nak try tgk perkembangan imran untuk satu tahun ni camne.... kalau oke boleh sambung ke kelas 5 tahun pulak....

tahun ni ade pertambahan kelas baru iaitu Kelas Pra Tahfiz... menghafal surah - surah pendek di dalam Al - Quran.... aku dah janji pada diri aku yang aku akan mengajar imran dan adik2nye mengaji, taknak hantar ke kelas mengaji... Insya ALLAH... sebab itu aku mempersiapkan diri aku dengan memasuki Kelas Tajwid dekat pejabat aku sendiri iaitu pada setiap pagi Khamis pukul      8.00 am - 9.00 am.... untuk mengajar yang lain2, aku mengaku yang masa aku agak terhad untuk mengajar anak2 di rumah... walaupun kami mencuba cume sket je la waktu yang dapat nak mengajar anak2 kami tu.... pastu budak kecik kan, bak kate iklan susu tu, cume ade 15 minit je mase untuk mendengar dengan betul... lepas daripada tu mula la buat keje lain, mane mamanye tak hangin.... heheheheh..... dengan kepenatannye lagi.... sabtu dan ahad pulak ade keje yang lain pulak... heheheh....

balik dari Zoo Melaka tu, kitorang terus bawak imran pegi buat gambar passport.... suami kate kang imran taknak kang... takpe aku masuk sekali kat dalam studio tu, kang pujuk2 la die ape yang patut... hehehehe..... nasib baik imran nak duduk kat bangku tu tapi taknak aku pegi jauh la pulak, nak gak kene pegang tangan aku, nasib baik amik gambar paras muke je.... heheheh.... muke berlakon cool tu seperti gambar di bawah... heheheh...


uniform dengan pakaian sukan pun dah ade tapi semalam nak pegi amik tapi mase tu imran tengah tido so tak dapat la nak pegi amik..... takpe ari sabtu ni boleh amik lagi... last day.... dari pukul 2pm - 6pm.... janganla mamanye terlupe... masuk sekolah 2/1/2013 ari rabu..... lepas nie jadual tido imran akan berubah.... heheheh... kene tido awal, bangun cepat.... hehehehe.... cemanela gamaknye ye.... haish tak sabarnye nak alami sume tu... heheheh..... lepas nie aku dan suami kenelah tau jadual sekolah dengan jadual cuti sekolah seperti di bawah :-


Doakan sumenye berjalan dengan lancar ye.... Aminnn... ;)