Thursday, January 31, 2013

37 tahun kehidupan..

entry yang sungguh lambat... al maklum la dengan keadaan sekarang kan... heheheh..... actually kamera ade rosak sket... bukanla rosak dalamannye tapi luarannye... pintu tempat bateri die dah terpatah.... so skang letak celopane tape je.... lepas tu bile nak amik gambar cam kene tekan kuat2 dekat pintu bateri tu... tu yang tak amik2 gambar.... ni ha nasib baik ade hp lain so amik la gambar pakai hp... walaupun tak sharp manekan mega pixel die... hehehe....

suami punye bday adalah pada 13/1/2013 ari tu... so gambar2 di bawah adalah gambar yang diambil tepat2 pukul 12am.... budak2 pun tak tido lagi so inilah yang mama diorang suh buat... nyanyi lagu bday ngan cium banyak2 kat abah diorang... hadiah kemudian sebab keadaan tidak memberansangkan... hehehehe....




ape2 pun HAPPY BDAY TO SUAMI YANG KE 37 TAHUN!!!
Semoga berbahagia di samping ayang dan anak2....
Bersabar dengan karenah kitorang... heheheh...
Dipanjangkan umur...
Dimurahkan rezeki selalu....
Semoga kasih kita akan berpanjangan hingga akhir hayat... Insya Allah....
Terima kasih di atas segala - galanya!! ;)