My Bestfriend WANI bertunang.... ;)

this entry is specially dedicated to my bestfriend, WANI!!... heheheh... kitorang dah kenal dalam 5 tahun lebih... memula aku masuk gomen wani la banyak borak dengan aku.... bagi stationary kat aku... siap suh isi borang untuk exam pada mase itu.... n hari pertama aku masuk tu adalah hari terakhir kene daftar masuk untuk exam tu... time kasih la banyak2 kat wani... kitorang still bestfriend walaupun wani dah bertukar unit... friendship remains forever... jasemu kukenang... kan wani????
so bile dapat tau wani nak bertunang memang best sangat... finally huh??? hehehehe... nak cite jugak nie... dulu mase aku kawin, cik wani la jugak jadi pengapit aku.... heheheh... i owed you that!! ;) time kasih la banyak2... huhuhuh... skang giliran wani pulak kan.... wani bertunang pada 24.08.2013... aku pun gi la umahnye dalam pukul 10 lebih gitu.... pagi aku datang.... rombongan lelaki datang dalam pukul 11 am... mase aku datang wani tengah makeup... aku bawak ikhwan sebab imran tengah tido... ilyas dah bangun aku mintak tolong suami jagekan... ngeh3... haisshhh lainnye muke cik wani kite nie ye.... lawanye walaupun mase tu belum abih makeup.... rombongan lelaki datang dalam pukul 11.30 pagi sebab pihak lelaki ade buat kenduri kat umah diorang dulu.... patutla lambat sebab janji pukul 11 pagi... mak ngan abah wani dah risau dah... manenye nie kaaannnn.... akhirnye dalam pukul 11.30 pagi lebih2 diorang pun sampai.... duk2 bincang2 kat luar... wani duk tunggu berdebar kan dalam bilik.... ikhwan pulak nak tido, ape lagi berdukung la die.... huhuhu... semangat betul ikhwan ni... ;) dah bincang tu, nenek tunangnye pun masuk nak sarung cincin.... memule cincin risik pastu cincin tunang.... ;) pastu sesi bergambar dengan sedara mara dan sahabat handai.... Alhamdulillah majlis berjalan serba ringkas, sederhana yet menarik... Alhamdulillah... hantaran dibuat oleh akak wani, kak su dan asik wani, qilah.... majlis kawinnye Insya Allah tahun depan, bulan tak tau lagi... heheheh.... nak naik sekali dengan adik tunangnye.... wani pun dah boleh buat checklist dah ye... seperti yang dinasihatkan ye... dugaan bertunang nie banyak cabarannye.... bersabarlah hadapi segala rintangan.... akak doakan kebahagiaan wani dan tunang hingga akhir hayat... ;)
ala tomey tomey... ;)