Zaman Persekolahanku


Semalam tgh tgk gambar2 lame dlm pendrive ternampakla gambar mase sekolah dulu, Kelas 5 Hishamuddin, Sekolah Menengah Kebangsaan King George V, Seremban... Kawan2 aku kebanyakannye dah kawin dan berjaya dlm hidup masing2, kawan2 yang nakal dulu pun dah jadi bapak orang dah... tak sangke pulak bile tgk balik gmbr lame nie... heheheheh.....

ms nie aku tembam giler, pakai cermin mate besar, cam budak nerd, tapi skang dah terkurus sket.. hehehehe... skang taknak pakai cermin mate dah.... nak pakai contact lens je, heheheheh.... kawan baik aku mase nie pun, Norsalawaty pun skang dah bertunang dah... tapi belum tau bile nak kawinnye... zima, zaliza sume solo lagi.... fazillah dah kawin awal, tapi tak tau dah ade anak ke tak... rajveen pun tak dengar kabar berite...hazwan, adi, quizi sume dah ade keluarge sendiri dah, yang si dino pulak last time aku dengar die kat astro tapi tak tau la ade ke tak sbb aku jarang tgk Astro Awani nie.... Sume dah ade kehidupan sendiri... Alhamdullillah.... ;) Ape2 pun kenangan bersame - same kawan2 mmg tak dpt dilupekan sampai bile2.... Gudluck sumenye!!!