checkup 3/2/2009...

terlambat nak update... terbz pulak... heheheh... ape2 pun update tetap update... ;) cam bese buat checkup kat klinik desa sikamat... pegi ngan suami sebab kebetulan die cuti lepas keje malam.... appointment pukul 9am... ramaila pulak ari tu... takpe yang penting aku datang on time.... yang kelakar tu suami siap beli paper kosmo dan metro lagi, siap dah abih bace dah due2 paper tapi name aku tak kene panggil lagi... muke suami dah ngantuk dah.... heheheh...

tak lame tu name aku kene panggil.... aku pun pegila kat nurse tu utk nak timbang berat ngan check tekanan darah... aku nampak ade sorang akak tu pun pegi gak kat nurse tu... aku berdiri je la kat situ... bile akak tu timbang berat, nurse tu macam pelik nape berat badan naik mendadak nie, dari 51.5kg ke 80kg... aku dah tersenyum - senyum dah kat tepi tu.... confirm salah orang... heheheh.... nurse tu tanye kat akak tu, awak Rus Inda Rus Din ke??? akak tu kate eh tak name saye Roslinda... heheheh... akak tu pun pegila duduk kat tempat menunggu tu balik.... heheheh... aku pun timbangla berat aku, lam 54.5kg... takpe naikla sket... heheheh...

pas check tu, gi jumpe JM (jururawat masyarakat) pulak.... check darah pulak - HB oke, 11.2 menurun jugak sebab sebelum tu 13.9.... takpe takat oke lagi... heheheh.... JM suh aku baring, die letak ade satu alat nie kat perut aku... terdengar jantung baby dug dag dug dag... laju giler tapi memang babynye jantung akan berdegup laju dr maknye... heheheh.... pas balik dari klinik terus suami antar pegi keje... ;)