scan 10/2/2009....

appointment kul 2pm... kul 1.30pm aku dah sampai dah atas nasihat orang yang berpengalaman... memang ramai giler, kaunter belum bukak lagi... kaunter bukak je dalam pukul 1.40pm berpusu - pusu orang pegi kat kaunter nak pegi amik nombor... dah lepas tu kene tunggu jap... pastu nurse tu panggil name aku, die cakap pegi Bilik E ye untuk scan... yes mem!! heheheh....

terus aku pegi kat Bilik E takut ramai pulak kang... yang bestnye aku orang yang kedue... wuhuuuu!!! suami ade ikut sekali, sebab nak tengok jantina baby kalau dapat... bile nombor kene panggil je aku ngan suami pun masuk, tapi orang yang sebelum aku tu belum kuar lagi so nurse tu mintak suami aku tunggu kat luar dulu, bile orang tu dah kuar baru die boleh masuk... doktor pun scan la, tak bape jelas kat skrin tu sebab dari tempat aku baring tu cam samar2 je... doktor tu cam nak taknak je bagitau, yang nie kepale, tulang belakang, kaki la... pastu die tak cakap ape2 pasal jantina pun, aku pun maleh nak tanye sebab mesti die kate skang nie tak nampak jelas, kaki silang la ape laaa... suami pun cam tak tanye ape2 pun... balik tu aku cakap kat suami, bile dah masuk 6 bulan sok kite gi klinik swasta untuk scan jantina baru puas hati....