jom minum susu!!!

selame nie aku bagi susu badan kat imran, tapi disebabkan semenjak due menjak nie imran macam tak cukup susu je, kenela aku carik susu tambahan untuk Imran... setelah mencarik susu yang sesuai, aku ngan suami bersepakat beli susu Enfalac A+ Rumusan Khas Bayi Pramatang... aku teringat doktor kat spital bagitau kitorang yang kalau nak bagi susu tambahan kene carik yang untuk bayi pramatang punye....


sebelum imran umur 2 bulan nie aku bagi susu pakai sudu... kat spital pun doktor nasihatkan suh bagi susu pakai sudu, cawan atau syringe... aku berani pakai sudu sebab boleh bagi sket2, kalau pakai cawan cam banyak pulak yang masuk lam mulut imran nanti, takut die tersedak... lagi satu aku takut imran keliru punting kalau aku bagi minum pakai botol susu.... tunggu la 2 bulan ke, lepas aku dah start keje balik.... nurse kat spital ade bagitau aku yang bayi berusia bawah 2 bulan tak boleh nak bezakan puting ibu ngan puting tiruan, nanti diorang keliru.... lepas 2 bulan Insya Allah diorang boleh bezakan... ape2 pun setiap ibu nak yang terbaik untuk anak2 mereka.... ;)