Majlis Pertunangan Fazriq dan Baiti..

lambat pulak aku nak update majlis pertunangan nie... sori la ek.... kitorang berkonvoi dari kampung aku kat labu dalam 8 buah kereta kalau tak salah... rumah pihak perempuan kat seksyen 6 shah alam... nasib baik dekat... aku pun bawakla imran sekali, satu kereta dengan abah aku... ape2 pun majlis berjalan dengan lancar... ade pelamin kecik lagi kat umah tu... meriah... besela meriah anak sulung berjumpe ngan anak sulung... heheh

yang bestnye Insya Allah kalau takde aral melintang diorang nie bakal disatukan pada 06.06.2010... Kebetulan same ngan tarikh aku dulu... 06.06.2008... 2 years later.... ;)

Tahniah ek Fazriq dan Baiti!!!

sesi perbincangan

pelamin kecik yang simple but nice

hantaran kedua - dua belah pihak

bakal menantuku.... steady cikna... ;)

muke imran dah berpeluh - peluh dah....

lapar ye bah... hehehe... yang baju biru tu la abah aku...

beratur nak makan nie...

sabo ye sabo... sume dapat ye..

lapar memasing...

yang baju biru tu ayah bakal pengantin pompuan...

kak ina ngan abang razi


tambah lagi cikmat.. hehehe..

tersipu - sipu cik yani kite nie.....

Fazriq n Baiti

awat bongkok sangat tu baiti... hehehe....

lagi senyum...

aku pun nak sekali... taknak kalah...

bergambar beramai - ramai sebelum balik....