mane buku??

tadi pegi antar imran buat checkup... Alhamdullilah berat imran dah 7.2 kg dah... perkembangan imran pun oke...

tapi yang kelakarnye.... bile nak baliknye tu... aku letaklah imran dalam kereta, letak bag la bagaikan... pastu aku letak buku checkup imran kat atas bumbung kereta.... pastu aku dah tak ingat ape2 dah lagi terus je balik...

aku antar imran pegi umah mak aku, pastu aku pun nak balikla ke opis, tetibe dapat kol, suami aku tanye, buku imran mane??? aku cakap ADE... pastu aku cam eh ade ke buku tu... suami tanye lagi mane?? aku cam eh... suami cakap ade orang jumpe buku tu kat tepi jalan dekat ngan klinik tu... aku cam AISEHMENTOL!!! cemanela aku boleh lupe nak amik dari bumbung kereta.... ish3.... malu betul aku... berterbangan buku imran jap.. heheheh....

pengalaman yang tak boleh dilupakan dan kene beringat pasni jangan letak ape2 kat atas bumbung kerete... heheheh...