abih sudah kerjaku...

bende nie aku baru je dapat tau... ari jumaat ari tu blackout kat opis aku... tengah2 buat keje tetibe je off je sume... tapi mase tu nak rehat dah aku pun terus balik umah... balik je dari umah aku onkan la comp aku nie, aiseh corrupt la pulak, tak boleh nak bukak... puehla aku cube on balik tapi tak boleh jugak... ish apehal lak nie...

aku pun panggil la technician it... mase tu dah jumaat petang, dah nak balik dah... awe pun kate ari isnin la ek, aku pun cam oke je la... so ari nie, awe pun datang amik harddisk aku... aku pun buek la kojo ape yang patut yang tak menggunakan comp... ish memang mati kutu la jugak sebab sejak 1/12/2009 sampai ke ari nie aku buat keje save kat desktop bukan kat pendrive atas alasan mase aku cuti orang boleh carik fail aku....

tetibe je awe kol, die cakap sume yang dalam comp nie sumenye dah ilang, takde, gone with the wind... awe siap suh aku datang kat tempat die lagi... kire aku kene tengok sendiri la yang sume fail aku sumenye ranap... aku cam ahh sudah.. cemane nie... abihla aku kene taip balik kertas keje yang aku dah buat sebelum nie... pergerakan fail sumenye ade kat situ... kalau orang tanye fail susahla aku nak jawab... adoilaaaa... aku nie perticular sket.. ape yang jadi kat file tu memang aku catatkan.... walaupun bende remeh temeh... aisehmen....

skang nie yang aku tension skang nie aku kene start all over again.... adoila nak buat cemane.. memang menguji kesabaran betullah... pasni aku akan simpan sumenye dalam pendrive... dah serik dah...