gi antar dina...

dina tu adik aku.. mase cuti tahun baru cine tu die ngan kawan die pegi kelantan tengok kawan die kawin.. janji nak balik ari rabu kat umah mak aku... tunggu punye la tunggu, ghupenye ari ahad baru balik padahal ari isnin tu nak masuk kelas dah/ praktikal... aku tanye die ko nak balik kul bape nie, die kate lepas maghrib abah aku ngantor...

aku pun cam nak ikut je boleh bawak imran sekali gi jalan2.. tapi aku cakap ngan mak aku dulu yang aku nak pegi umah mak mertua aku petang tu... kul 7 lebih kang aku balik.. aku siap pesan, nak ikut tau lepas maghrib..

so lepas maghrib tu pun kitorang pun gerak la dr umah... makan kat R&R pastu terus pegi ke hostel dina ni kat mane ek, tapi dekat2 ngan chow kit laaa.. lepas antar dina tu terus kitorang balik sebab jam pun dah pukul 10 lebih dah... masing2 nak keje esoknye... oke la tu dpt bawak imran gi jalan2 jap antar maknanye... ;)

imran tengah tengok maknanye makan

bestnye makna makan soto

bestnye tengok atuk ngan nenek makan

mama, imran nak sket boleh tak mama?

yang air nie sebenarnye air nescafe tapi dah basi/ susu die dah masam... last2 adik aki gi beli air soya.. sabo je la kedai tu

mama, imran nak sket!!

tak bolehla imran, kite amik gambar dulu ek

tengok makna ngan nenek pun nak amik gambar jugak

apsal tak gerak nie makna?? makna dah letak duit ke belum??


apsal tensen je muke tu imran?? heheheh..


ni pulak muke imran lepas sampai kat umah dalam pukul 11 lebih... dalam kete die tido.. la ni mate dah segar giler, kul 1 lebih die tido.. adoilaaa esoknye mama nak keje..