teruknye kene bintik2 merah...

ari khamis imran demam, pastu ade bintik2 merah dekat paha... bintik2 kecik, aku ingatkan demam campak ke ape... petang tu terusla pegi klinik... doktor tanye aku yang area aku tu ade demam denggi tak... aku cakap ade.... terus doktor suh amik darah... alaaa ciannyeeee imran, dulu mase baru2 lahir banyak kali kene amik darah lepas 10 bulan kene amik darah lagi... ish....

tapi Alhamdullilah nangisnye kejap je.... anak mama nie kan kuat... heheheh.... tapi nasib baik result die oke... doktor kate demam bese je... Alhamdullilah, pastu aku cakap la yang dekat badan imran nie ade bintik2 merah... doktor kate takpe nanti lame kelamean bintik2 tu akan hilang.... memintaklah.... balik je umah terus bagi ubat demam...


bintik2 merah tu makin lame makin banyak... memule die bintik2 kecik pastu lelame die jadi bintat yang besar, pastu dia akan ilang yang bahagian tengah dulu pastu sumenye ilang... yang tak bestnye lame betul die amik mase nak ilang.... belum nak ilang tumbuh yang baru pulak.... last2, kulit imran jadi dah tak sekate dah... sian betul aku tengok imran...


imran tak meragam tapi keadaan imran tu buat aku sedih... ari nie imran dah tak demam dah tapi bintik2 merah tu still ade lagi... aku rase imran nie allegic tapi tak tau allegic ape.... sian imran...