Takziah...

Takziah kepada keluarge Allahyarham Badrul (paling kiri sekali) sebab telah kehilangan anak tersayang pada malam selasa yang lalu disebabkan ade jangkitan kuman pada paru - paru. Arwah telah dimasukkan ke hospital pada hari ahad setelah mengadu sesak nafas dan telah meninggal dunia pada malam selasa. Arwah telah dikebumikan sebelum solat zohor di kampung arwah di Felda Pasoh 3. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..

Al - fatihah....



sedihnye aku bile tau pasal berite nie... aku tau pagi rabu, hafiz yang bgtau... aku pun hebah kat sume kengkawan aku yang kenal dengan arwah. Aku ngan hazira ngan fahmi pegi terus ke kampung arwah. Aku kenal arwah mase tu kursus induksi kat port dickson, satu group lagi... Arwah nie yang boleh aku simpulkan sepanjang aku kenal die dalam mase yang sesingkat tu, arwah adalah seorang yang ceria, memang selamba, pandai buat lawak, suke mengusik orang dan blur (dengan mate arwah yang terkenyit kenyit tu).. skang sumenye tinggal kenangan...