demam lagi....

actually balik je dari keje, bdn imran dah panas dah... dengan selesema lagi, batuk memang dah lame la tak ilang2.... aku dah agak dah nie mesti berjangkit dengan anak buah aku yang lagi satu tu... akak nina... die yang demam dulu....

akibatnye semalam dr 9.00 ke 10.30 pm imran nangis je... puas pujuk die tak jugak benti nangis, letak la macam2 ubat pun taknak... dukung pun nangis lagi... nie mesti tak selesa sebab hidung tersumbat.... adoila cemane nie..... last2 bagi ubat selesema yang baru beli kat klinik, tak lame tu imran pun dah ngantuk giler.... tapi lam nak dekat pukul 1 la imran baru nak tido dengan amannye..

tak lame tu imran terjage lagi sebab die batuk.... pastu tido balik, batuk balik, tido balik... sian tengok die.... imran baru nak start demam ngan selesema tu...

pagi tu bangun, aku pun terpk la cemane la nak bawak imran gi ganu nie.... kalau tak elok lagi... abih imran meragam lagi.... memintaklah imran elok cepat sebelum ari jumaat nie... pagi tadi aku bawak imran pegi opis, isi borang cuti, pesan kat niza mintak bgtau cc, sms puan n cik.... yang aku terpakse amik cuti ari ni..

inran cepat sembuh yeeee... anak mama nie...