Hari Pertama di Kuala Terengganu..

kitorang gerak lam kul 7.30am... tunggu abah kat petronas Jalan Kuala Pilah... berkobar - kobar tul semangat nak pegi... hehehehe..... sampai kat Bandar Seri Jempol, kitorang pegi mamam pagi dulu... lapar giler perut, lagi2 time aku skang nie.... memang memanjangnye lapar....
aku makan nasik lemak tapi tak abih, as usual, nafsu tu ade sket lebih laaaa..

imran nak order tapi akak tu buat2 tak layan...

imran mase nie baru je bangun tido dr dlm kete...

kakak skang nie suke betul posing ye....

lepas makan je kitorang pun meneruskan perjalanan ke kuantan.... memang kitorang nak singgah kuantan dulu... lepak2 sane dulu, yang lelaki sembahyang jumaat kat sane, yang pompuannye lepak2 kat TELUK CHEMPEDAK... lamenye tak pegi kat sane....

imran sambung tido balik, memule die tido kat bahu aku so aku tak tau la ape yang berlaku kat sana... bile die pusing je.. Ya Allah, hingus kering sane sini.... kat dahi kat hidung, kat pipi, kat bawah hidung jangan cakap la memang banyak, tapi kat dalam gmbr nie cam tak nampak pulak.... imran tak sihat lagi... still selsema n batuk2... tapi disebabkan plan nie kitorang dah buat lama so kene la bawak imran jugak, mane boleh tinggalkan anak kan...
sampai kat TC lam kul 12pm.... sesampai je imran pun bangun, aku pun ape lagi, amik wet tissue terus lam hidung imran... nangis2 die taknak.... nak buat cemane, comot muke tu nanti awek pun taknak dekat... heheheh...

my lovely husband n son..

aku nie cam sakit pinggang je... heheheh...


aksi2 gedik dr kakak nina

sampai gak suami kat TC... memang die tak penah pegi... dulu parking tak kene bayar skang per entry kene bayar RM 1... nasib baik murah... heheheheh.... TC nie tak boleh mandi, bahaya, so just jamu2 mate je la...

mama n abah

ade pulak kedai jual nie, imran pun ape lagi, pegi la kat kipas2 yang berpusing - pusing tu.... die lebih berminat kat yang tolak2 tu... yang kipas tu imran tak dapat nak capai sebab tinggi... hehehe..... imran belum cukup tinggi lagi...


imran tengah sibuk dok nak memilih...

nak mane satu ye mama

akhirnye bende yang tolak2 nie dibelikan oleh nenek mereka berdua nie... harge satu RM 12.90... aku pulak lupe giler nak mintak kurang.... ish pelupe betulla.... kakak n imrannye same je bentuknye, warne je lain.... bile tolak je berbunyik ting2... sukela diorang... aku ajar imran tolak tapi die angkat n hentak2... aiyooo anak aku nie... heheheh.... TOLAK IMRAN TOLAK....

jom2 kite lumbe..

berjalan - jalan di tepi pantai


lepas berjalan - jalan, yang lelaki pegi ke masjid yang perempuannye pegi ke McD.... restoran yang lain ade tapi tak bukak lagi, maybe lepas solat jumaat... so nak taknak kitorang pegi la makan kat McD... aku yang tengah takde selera nie terus ade selera... heheheh.... aku order set double cheeseburger tukar air ribena, yang lain aku makan tapi yang burgernye aku tapau...

pantang nampak tangga budak nie...

kakak yang gedik lagi... tengok punye lentik tu

aksi bunga silat dr kakak

lepas makan2 sume bagai, kitorang pun meneruskan perjalanan ke kuala terengganu, kitorang gerak balik lam kul 3.30pm.... sampai kat hotel lam nak dekat kul 7pm... ni la view dr bilik kitorang... syok giler, nasik baik tak dapat bilik yang mengasap jalanraya....

jalan2 carik makan

jalan kaki dari hotel ke tempat makan, manela kitorang nak makan nie???

akhirnye aku sampai di Kuala Terengganu!! wuhuuu!!

tengah menunggu makanan... kedai nie kat waterfront




imran main chak2 pulak....
lepas makan kitorang pun balik... rehat kat hotel.... bersedie utk aktiviti esoknyeeee pulak...
so hari kedua ape yang kitorang buat, mane kitorang pegi..... tunggu esok la ye... Insya Allah.... ;)