cencorot oh cencorot....

binatang ni jenis pendendam... mase ngandungkan imran antara bende yang die buat :

1) gigit wayar astro - abih aku tak dapat tgk astro ari tu
2) buat lubang kat almari dapo aku - cam buat jalan shortcut la pulak
3) masuk lam laci pastu digigit - gigitnye majalah aku...
4) berak merata - rata

lagi dimarah lagi dibuatnye... memang menguji kesabaran betullah mase tu... nak marah pun tak boleh sangat... kalau terkuar la perkataan - perkataan yang TER tu cepat2 aku beristighfar... adoilaaaa... pas bersalin takde pulak datangnye.... langsung tak datang....

la nie ngandung yang kedue nie datang pulak laaagggiiiiii.... suami pun dah tak tahan dah... rase memang nak bunuh je sebab menatang nie haiwan perosak.... tapi aku tengah ngandung, suami sabar je..... ade sekali tu sebelum kitorang pegi kulim dapat satu ekor masuk dalam perangkap.... suami lepaskan, suami cakap "skang aku lepaskan ko, kalau ko nak mati ko masuk la balik".... lepas balik dari kulim tu... suami pasang balik perangkap, masuk die balik... letak kat dalam stor... agaknye stor tu panas, petang tu tengok die dah mati... kitorang pun tak sangke die akan mati... tapi kitorang tak berniat nak menyeksa ade kawan kate takpe...

nie haaaaa kelmarin diberaknye sofa, pastu semalam dikencingnye sofa.... adoilaaaaa... memang nak terkuar perkataan2 yang tak sepatutnye.... tapi SABAR je laaa....

setakat nie dah gune serai wangi, daun pandan pun tak lut gak.... semalam gak suami pegi beli racun tikus.... dah geram sangat dah...