Minum air gule n scan 7 bulan....

minum air gule kali nie tak azab sangat sebab air gule tu tak suam... yang last time tu suam tu lagi teruk... kali nie oke.... orang pun tak ramai... aku orang no. 5 pulak tu....

Prosedur amik air gule :
1) kene pose dari pukul 10 pm
2) amik darah dulu
3) minum air gule 1 mug
4) tunggu 2 jam
5) amik darah balik
6) result dpt mase next checkup kat klinik desa sikamat..
sambil2 tunggu 2 jam tu, aku pegi scan pulak... patutnye scan pukul 2 pm... takkan nak tunggu kan, nasib baik la boleh tukar ke pagi... jimat mase sket...
yang nie pulak lepas kene scan :
1) tumbesaran baby oke...
2) uri aku dah ke tepi dah + mase scan 5 bulan uri tu ke bawah sket.. Alhamdulillah....
3) air ketuban pun oke..
4) doktor suh aku minum air banyak sket sebab baby tersedu - sedu kat dalam tu..
5) doktor tanye yang first tu boy ke girl??? doktor cakap babynye tut nampak bulat je tapi tak sure pulak lelaki ke pompuan... yang nie kene scan kat tempat lain kot...
6) doktor tanye yang kedue nie nak normal ke caeser?? aku cakap kalau boleh nak normal sebab setakat nie takde ape2 masalah lagi... Insya Allah...
7) doktor bagi tarikh 10/1/2011 untuk refer kat doktor pakar sebab aku ade history caeser because of sever PE..
Sekian...