taaaaadddaaaaaaa!!!!

ini la deh ghupenye baby yang bakal dilahirkan Insya Allah ujung bulan 1 atau awal bulan 2 nanti.... suami bagi izin tunjuk mase dah 8 bulan pregnant... ari nie aku pun genap 8 bulan dah.... kalau korang tengok baby nie tutup mate die sebelah kan... sebelum nie die tutup satu muke....
doktor tu puas la menolak - nolak perut aku biar baby tu alihkan tangan die.... sakit gak la perut aku.... doktor asik tolak2 je... last2 nie je la yang dapat.... oke la tu... hehehehe...

doktor tanye first baby ape??? aku cakap la boy.... doktor tu terus kate yang nie pun boy jugak.... aku oke je... dpt boy pun oke dapat girl pun oke.... ;) no hal laaaa.... lepas nie kene la usaha nak dpt girl pulak... heheheh....
Alhamdullilah, doktor kate sumenye oke n baby agak besar.... berat mase 29 minggu nie dalam 1.599 kg or besar sket dari imran mase lahir.... so doktor bagi due date kat aku dalam 25.01.2011.... so kene la bersedia bile nak dekat2 tarikh tu... Doakan aku ngan baby selamat ye... ;)