Hepi Bday to my luvly hubby....

bday suami sebenarnye jatuh pade hari nie (13hb januari 1976)... hadiahnye aku dah siap2 mintak tolong abg ipar n akak aku dptkan kat KL... excited betul nak bagi sampai tak nyempat2 nak bagi ari nie..... heheheheh.... malam tu jugak bagi... balut pun mase suami mandi.... sambil2 tgk die dah abih mandi ke belum... kang terkantoi pulak nanti.... heheheheh..... nasib baik la sempat... pakai balut ala kadar je pastu letak lam beg kertas....

lepas suami mandi aku pulak gi mandi, sorok hadiah kat bawah pc... lepas solat isyak, terus aku bawak imran masuk bilik solat, pastu mintak imran bawakkan hadiah sambil nyanyi lagu hepi bday.... mase tu suami tak pakai baju n aku pun tak pegang kamera... cepat2 suami pakai baju n aku gi amik kamera... pastu suh imran bagi hadiah balik... heheheh... nasib baik imran nie dengar kate.... heheheheh.... suami siap sikat rambut lagi sebab tau yang aku nak amik gambar.... sabo je la... heheheheh...

abah, nak hadiah, mama suh bagi, imran pun tak faham sebab ape.... heheheheh...


mmmmuuuuuaahhhh abah!! sayang abah!!

yeay!! KOMBA 13

test baju, nasib baik muat....

go go malaysia n komba!!! heheheh...