sakit pinggang, sakit perut, perut keras...

semalam (selase) aku amik cuti.... isnin malam tu memang tak nyenyak tido langsung, mengiring ke kiri tak best, mengiring ke kanan tak best.... imran dah selamat tido dah.... suami pun dah selamat.... sakitnye pinggang, sakitnye perut..... pastu perut mengeras lagi.... adoiiilaaaaaa.....

aku kejutkan suami, mate dah berair dah nie... berpisat - pisat mate suami, urut2 perut aku, bace ape2 yang patut.... perut dah tak mengeras dah.... pastu die keras balik.... kesian pulak aku kat suami, esok nak kene keje... aku cakap kat die... pegi la tido balik... suami cakap kalau ade ape2 cepat2 bagitau.... aku pun cube la tido, berzikir sambil terus tertido tak tau la pukul bape....

esoknye rase tu ade lagi, memang tak selesa.... terus aku cakap kat suami yang aku amik cuti ari nie, betul2 tak sedap badan..... suami cakap oke pastu terus die antar aku ngan imran kat umah mak aku.... tak selesenye la badan....