sudah tukar kaaaaa...

semalam waktu tido yang agak berlainan ye bagi kami sekeluarge.... heheheheh.....

balik keje amik imran dr umah parents aku, memang muke ngantuk giler... mak aku cakap imran tak tido2 n taknak tido petang.... mule la imran takde mood.... bawak balik umah... dalam kete imran tido.... sampai umah pun elok je die tido... nak kejutkan kesian la pulak.... orang kate tak elok tido maghrib2 nie.... last2 jadual malam kitorang seperti berikut :- (macam buat laporan la pulak... heheheh...)

7.45 pm - 10.30 pm - tengok imran tido, dengan badan yang teramat la letih... kitorang pun tido la sekali.... suami yang tido dulu... aku pun rase cam letih giler pun tertido sekali...

10.30 pm - imran cam merengek - rengek nak susu.... aku pun bangunla dengan jayanye pegi buat susu walaupun aku cam mamai2 lagi.... imran dpt susu je terus die terjage... suami pun terjage.... die mengadu letihnyeeeeee badan.... aku pun ape lagi la dengan keadaan skang... memang sentiasenye letih.... hehehehh....

11.00 pm - suami ajak makan.... aku pun rase lapar gak nie... terus bersiap - siap nak pegi makan.... makan kat gerai kat taman rasa sayang... imran pun ala2 segar je mate tu kan.... so die tak kisah....

12.00 am - dah abih makan, kitorang kate nak pegi mane lagi ye... padahal esok keje nie... heheheh.... suami teringat pasal bazaar uptown nak bukak kat badar seremban, jalan lee sam, tepi sungai, die tanye dah bukak ke belum ek... aku pun tak sure tapi perasmian die 14/1/2011 nie.... tak tau la dah start ke tak... aku nie memang kaki jalan pun ajakla die pegi tengok tengah2 malam tu... tetibe aku teringat yang kat banner tu tulis ari jumaat, sabtu n ahad... malam tu ari rabu... so kitorang pun uturn la n terus balik kat umah...

12.30 am - 2.00 am - sampai kat umah + aku lepak2 atas tilam sambil tengok tv n layan imran... tetibe rase ngantuk, bagitau kat suami yang aku nak tido dulu... suami pulak tengah buat keje spital sket.... buat kat dalam bilik sebab nanti imran kacau... die pun tak ngantuk lagi....
kul 2 am baru la kitorang tido dengan jayanye, ketige - tigenye sekali....

5.50 am - suami kejutkan aku suh bangun, selalunye kitorang bangun kul 5.30 am sejak due menjak tige menjak budak dah sekolah nie kan.... ngantuknyeeeeeeeee lak aiiiiii....

kengkadang camtu la waktu tido kitorang, kengkadang kene ikut imran, tapi tak selalu la die camtu, kengkadang je, nasib baik kengkadang... heheheheh... kalau tak.... hhhhhmmmmmm... pengsan....