checkup... checkup... checkup....

semalam checkup lagi untuk yg ke 9 bulan.... routine checkup every 2 weeks.... sampai2 je selalunye aku check urin dulu.... tapi kali nie lain sket sebab aku tetibe terase sakit perut macam nak cirit birit la pulak.... tak dpt la nak test urin tu.... sebab sume dah abih kuar dah... heheheh.... kene la tunggu dalam 1 jam lagi ke.... haiyaaaaaa.... tak penah2 jadi camtu... apo nak dibuekkan... heheheheh.... ni la hasil pemeriksaan rutinku semalam :-

1) kedudukan baby oke + jantung baby oke

2) berat badan naik 2 kg dalam mase 2 minggu... patutnye dalam 1 kg atau 1.5 kg je naik... so misi tu suh jage2... yg jadi kemusykilan aku tu kan.... berat baby naik takpe, tapi kalau yg naik tu termasuk lemak aku cemane + setiap ibu mengandung mesti badan naikkan...

3) tekanan darah tinggi pun oke... tu yang aku paling risau....

4) air kencing pun dapat amik dah.... oke je, tak dicemari ngan protein ataupun albumin....

ALHAMDULILLAH..........