Ikhwan 21 hari....

semalam misi datang umah... die akan check ikhwan yang telah berusia 20 hari.... bile timbang je, terkejut aku berat ikhwan dah 3.7kg... aku target 3.5kg ke.... wah, semangatnye anak mama nie.... skang nie aku full breastfeeding.... cube nak menyusu selama mane yg boleh... mase imran dulu sempat menyusu utk 5 bulan je, tu pun ade campur ngan susu formula...

ikhwan nie kuat menyusu.... baby lelaki la katekan... mase imran pun same gak... tu yg kene topup susu pakai susu formula dulu tu.... malam2 Alhamdulillah, kejutkan aku utk menyusu je.... kengkadang sampai tak cukup susu aku kalau ikhwan asik mintak je... kalau die berjage la memang asik nak menyusu je... tak sempat susu tu nak datang balik.... kalau ikhwan tido, aku lega sket sebab nanti susu tu ade n aku takla rase risau sangat....


ikhwan ade lesung pipit kat pipi belah kanan... ;)

aku amik gmbr nie mase awal pagi, mase tu ikhwan tak tido2 lagi... heheheh...