gelagat si abang...

tergelak aku tetibe je mak aku panggil aku... heheheheh.... ingatkan ade ape tadi... tengok2 imran tengah pakai kasut atuk die... heheheh... cepat2 aku amik kamera.... heheheh.... skang pun imran dah pandai pakai sandal die sendiri... tu abah aku yang bagitau tu... nak ajak imran main kat luar nie, abah aku masuk dalam jap, bile kuar balik imran dah pakai sandal dah... aku cam ade orang tolong kot, mak aku kate takla die pakai sendiri.... bangge seh... ;)


ngan kakak nina, peneman mase main

mase aku baru balik dr spital dengan ikhwan.... imran cam pelik je tgk adik die... cam muke die cakap " makhluk apekah ini??"... hheheheheh..... nak pegang2 adik die pun cam ganas2 sket.... sebenarnye imran sayang ikhwan tapi care tu kasar sket.... aku ngan suami pun ajarla die cemane nak pegang adik die.... last2 skang nie lembut je die pegang adik die.... sayang adik die.... tapi jangan buat imran marahla sebab takut die balik mainan kat adik die... hheheheh...

bangun tido je mesti die mengendeng kat aku sambil panggil "DEKKKKK"... heheheh.... comey je... berkali - kali imran panggil adik die... aku pun cakap la adik tido..... ikhwan pun lepas aku susukan die memang die tido sebelah aku..... bergantung belah mane die hisap susu.... imran tido belah kanan aku, ikhwan pulak tido belah kiri aku.... ;)