cepatnyeeeeeeeee......

iyeeeeeee cepatnye mase berlalu kan.... ni first time aku rase kalender islam same ngan kalender bese tu.... tak payah nak kire2 hari... tup2 dah 23 ramadhan dah.... kalau aku keje memang tak sedar masenye... sahur, pegi keje, antar anak, balik keje, amik anak, berbuke.... Ya Allah memang cepat....

cam aku bese la order kuih dari kawan2... disebabkan aku tak pandai nak buat sendiri.... heheheh.... tapi mama aku rajin tahun nie.... mama buat cheese stick, tart nenas ngan kuih siput... heheheh... resepi lame2..... mama buat ngan alang.... baju raye pulak... kaler ape ek tahun nie??? tahun ni ikut suami.... die pilih kaler ****** ... hheheheh.... will be revealed soon... aku ikut je la sebab tahun lepas aku yang pilih....

yang penting disebabkan keadaan ekonomi keluarga yang agak2 sederhana, kitorang pun berayela secare sederhana tahun nie.... lebih kan anak2 je.... ;)