jatuh...

ade 2 kejadian malam tadi... beginila kisahnye...



JATUH KERUSI

yang nie si imran.... duduk same2 ngan kitorang makan berbuke.... tangan sebelah pegang kuih raya (biskot arab), tangan belah kiri pegang tempat duduk kerusi tu.... entah cemane tah... tangan belah kiri tu tak cecah kerusi... terlepas... huh ape lagi terus imran menjunam ke bawah.... berdengung bunyiknye dahi kene kat lantai... adooiilaaa sakitnye... terus aku terkam imran.... sakit tuuu... aku dah la mengadap die.... imran kire jadi pengerusi la duduk kat kerusi tu... aku terus nampak die jatuh menjunam... ape lagi melalak giler la die.... sian anak manja mama yang no. 1 nie...


JATUH KATIL

yang nie pulak si ikhwan.... kejadian nie berlaku pada pukul lebih kurang 4 pagi... dalam minggu lepas sipi2 lagi... bile aku terjage die dah betul2 kat ujung katil.... tapi semalam akhirnya jatuh jugak... aku tersedar bile dengar ikhwan nangis.... aku carik2 die tengok dah kat bawah dah... melalak die... cepat2 aku amik die tengok kat kepala mane yang merah... tengok2 takde pulak... terhentak kat badan kot... ni tengah pantau la keadaan die dalam 24 jam nie... kalau muntah ke menangis je ke kenela bawak pegi jumpe doktor.... CONFIRM aku kene tido bawah mulai hari nir.... sian anak manja mama yang no. 2 nie...

oh ye... SELAMAT MENYAMBUT 7 BULAN BUAT KHAYYUM IKHWAN .... dah boleh naik walker dah ye.... mase imran dulu pun dalam 7 bulan jugak.... ;)