dah 30 tahun dah ghupenye...

amik sket quote makcik sedara aku, kakcha... "dulu terkedek - kedek je, skang dah 30 tahun dah" heheheh..... macam2 berlaku dalam tempoh 30 tahun ni.... sampailah skang nie dah anak 2 dah pun.... semakin merencanakan hidup yang dah diplanning.... suka duka bersama - sama.... kalau mase susah memang suami n anak2 yang jadi kekuatan untuk jadi yang lebih baik... kalau mase senang memang berkongsi bersame - same dan jangan lupe yang lebih susah dari kite...

terima kasih kat keluarga aku sebab buat makan2 sempena bday aku yang ke 30 tahun nie... walaupun kecil2 kecilan tapi memang amat2 bermakna....

thanx mama sebab belanja potpie yang dibuat oleh kakcha...

thanx akak aku lin sebab belikan nasik arab and bagi hadiah...

thanx kat alang sebab bagi hadiah...

thanx kat kakcha sebab bagi hadiah in advance... heheheh....

thanx kaum keluarga dan kawan2 sebab sudi wish kat aku.... ;) Semoga aku mengharungi hari2 yang mendatang nie dengan lebih tabah dan kuat.... ;) dipermudahkan urusan, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur... Ammmiinnn...