first day without pampers...huhu...

semalam pegi bawak imran pegi checkup.... misi tu kate imran dah kene tak pakai pampers dah... kene ajar die... sebab time2 umur camni die patut dah pandai nak mengemut pakai otot2 yang berkenaan... kene ajar supaya otot2 kemutan tu jadi kuat..... so hari ni adalah hari utk imran tidak memakai pampers...

lepas mandi, suami dah pesan kat imran... kalau nak kencing cakap tau....imran cam blur2 je... heheheh.... aku tau tu yang imran still blur bile kitorang cakap nak kencing bagitau....kitorang cakap kat imran, imran ari ni tak pakai pampers tau,nak kencing cakap....

lepas makan tengahari imran minum air dengan banyaknye... aku cam ish jap lagi mesti kencing nie.... mase tu aku kat dapur, aku tengok imran nie lain macam je nie... aku tanye imran nak kencing ke, jom!! aku terus bawak die pegi toilet.... aku suh die mencangkung, siap cakap suuussuuussuuussuuu... dengan harapan die kencing... tengok2 takde... aiseh... aku pakaikan seluar die balik... pastu die duk depan komputer menaip...

aku masuk toilet, pastu aku dengar imran jerit, mase tu abah die tgk tv kat hall, cepat2 abah die datang... tengok2 dah banjir dah.... depan komputer... banyak pulak tu... heheheheh.... sabo je la, muke imran cam blur2 je... lepas kemaskan air peninggalan imran tu, aku pakaikan die suar, pesan lagi kat die, nak kencing cakap ye.... imran senyum... so first attempt failed... heheheh...

ape2 pun cube lagi ye imran... heheehehehe...