nak marah pun tak jadi...

alkisahnye macam nie.... pagi jumaat yang tenang... aku pun bangun tido dalam pukul 6.30am..... bukak je pintu bilik, terus tercium bau bedak.... tv pun memang terpasang, ni mesti imran bangun awal ni, pastu die tengok tv.... n mesti die main bedak nie... aku ingatkan sket je.... tengok2 abih ruang tamu aku sumenye bermandikan bedak.... Ya Allah Imran!!! Imran tersengih - sengih... ish memang tak jadi nak marah tengok imran tersengih... imran terus dtg kat aku cakap pampers die bocor....

terus aku tukarkan pampers die n terus kate kat die, nape imran main bedak nie... imran cam tersengih - sengih dengan comelnye (tu mama die cakap) heheheh... anak sendiri kan, kene la puji.... memang tak jadi nak marah, tak pelah balik keje kang boleh kemas, nasib baik esok ari sabtu... kalau tidak, haiisshhhh... tapi terus mama amik hp nak amik gambar, kamera bateri kong la pulak....


tapak kaki comey

tersengih - sengih (mama die yang suh sengih)... heheheh...




meja jepun pong kene...


bakul mainan, mainannye tak mane2 tah...


yang ni kat atas tv... IMRAN BUAT!!!!


imran dah lap kat situ pakai wet tissue..


oh tv kuuuuu........ ko pun terkena...




very cheeky boy....


tak lame tu ikhwan pulak dah bangun, terus join abgnye main booodaakkkk ni ha.... heheheheh...... terus aku dukung masing2 naik kete sebab nak ngantor umah neneknye.... kat umah neneknye terus tukarkan baju masing2.... haishhhhh..... alahai anak omak!!\