Small celebration for Kakcha..

Takde la sambut besar mana pun… lebih kepada makan malam…. Makan dekat Pak Tam Kopitiam dekat TESCO Seremban Jaya. Pagi tu sebenarnye aku memang teringin nak makan Kuew Tiaw Kantonis dengan Vanila Ice Blended die… tup2 petang tu kakcha kol kate nak ajak makan kat sane… Ya Allah bestnye…. Heheheheh….. tercapai keinginanku… memang hari tu bday kakcha yang ke 36 tahun pada 14/9/2012….


Lepas kakcha kol tu, aku cakap kat mama aku yang bday kakcha ari tu…. Mama aku pun cakap jom kite beli kek… tapi share2 la… heheheh….. nasib baik mama aku memahami sebab mase tu belum dapat gaji lagi… setelah raye… masaaaaakkkkk nak tunggu gaji mase tu….. duit yang ade pun tak cukup sebab kene korek2… heheheheh…..

Sampai je kat Tesco, kakcha, neksu, busu + hana dah sampai dah…. Kitorang pun menghilangkan diri jap sebab nak beli kek kat kedai King… kedai tu je la yang ade kat tesco nie…. Imran ikut kitorang sekali beli kek, tetibe die nampak kek boboi boy la pulak… ABNG NAK KEK BOBOI BOY!! Aku cakap la yang mase bday abg nanti mama belikan ye…. ;) nasib baik die ikut kate mase tu… heheheh….

Kebetulan kitorang ade kupon 50% so ape lagi gunekanlah dengan sebaik – baiknye… hehehehe….. untuk kakcha kitorang belikan kek tiramisu… sebab aku rase tu je la agak sedap di situ…. Bile kitorang nak bayar, akak cashier tu kate taknak beli yang lain ke, sebab sumenye diskaun 50%... hah, ye ke?? terus kitorang amik ape yang patut.... heheheh.... nasib baik ade kupon nie... memang save giler....


kakcha dengan bday keknye.... perubahan dari CHA, MAKCHA, NEKCHA.... ;)


busu, hana dengan kakak nina...

mama ngan abah.....  


Jom nyanyi ramai2.... HEPI BDAY TO YOU!! HEPI BDAY TO YOU!! BEPI BDAY TO KAKCHA!! HEPI BDAY TO YOU!!!


yang pagar2 kat sekeliling kek tu white chocolate... abih dah si imran makan... keknye taknak makan... sabo je la budak nie... ;)