Universal Studio Singapore...

Insya Allah pada 8-9 Disember 2012, aku dan keluarga akan mengikuti rombongan ke Universal Studio Singapore... Aku bukan la penggemar kartun sebenarnye sebab ade set Madagascar, shrek etc tu... tapi aku teruja dengan TRANSFORMERS tu... aku memang penggemar transformers.... yang imran pulak suka transformers asalnye sebab aku bukak vcd transformers....  terus hari2 nak tengok transformers.... memang impian aku nak bawak imran dan ikhwan n insya Allah kakak nina (anak buah) pegi USS... Kalau diizinkan Tuhan..... mesti diorang hepi kan.... aku dah tak boleh nak naik ride2 nie..... heheheheh...... kene jage budak2 kecik.... heheheheh..... kalau diorang dah besar bolehla naik sekali..... ;)


Sepatutnye rombongan ni buat pada 15-16 Disember 2012... tapi disebabkan belah suami nak buat family day kat Janda Baik, Pahang..... so tak dapat la kitorang pegi... frust la jugak.... sebab budak2 bawah 4 tahun takyah bayar.... hehehehe... tu pun satu hal... kalau pegi next year mesti imran kene bayar punye..... hehehehehe..... suami macam agak tak setuju sebab banyak pakai duit tapi nanti aku pujuk suami lagi.....

tapi memang rezeki kami kot sebab tarikhnye bertukar... kalau tak, tak dapat la kami pegi..... mama die yang terlebih excited sebenarnye.... heheheheh...... Insya Allah pegi dengan kawan2 sekerja dan family2 mereka...... ;) buat pasport berkumpulan je... kalau kene buat pasport individu parah gak aku..... kene buat 4 orang punye pasport... ;)




Hope sumenye berjalan dengan lancar ye... deposit bayar bulan 10 nie...... ;)

Ya Allah.... Engkau permudahkan perjalanan kami ke sana dan kesihatan kami Ya Allah....