next place - Bibir

ni la gomannye imran semalam.... balik2 je umah tgk bibr bawahnye tebal giler... terjuih... aduhai... nape la jadi camnie..... terus aku ajak suami pegi klinik kesihatan rasah... kali kedua kitorang pegi sane.... sebab first time pegi ari selase ari tu... kalau kene lagi doc suh pegi sane balik.... jumpe je doktor, terus doktor bagi suggestion pegi emergency dekta hospital tuanku jaafar untuk ubat yang lain.... terus doktor buat surat rujukan.... suami kate justin bibir... hehehehe... sabo je laaa....


Kitorang pun terus pegi denkat bahagian emergency pulak..... tunggu punye tunggu, jumpe doktor... terus doktor masukkan ubat.... kat belakang tangan.... sister suh imran baring pastu aku kene pegang lengan imran.... aku risau gak imran menangis.. hehehe... hatinye sungguh lembut... heheheh.... badan je agak besar dan semangat tapi cepat menangis....

mase jarum kene masuk tu imran just cakap adoi3... auw3... pastu sister kate kejap ye dik, ubat dimasukkan dah wal laaahh... selesai.... tak nangis pun.. aku pun terperanjat... heheheheh..... tak nangis.... bagus imran..... pastu pegi duduk kat bangku balik, terus tersengih sengih.... tersonyum sonyum.... cam ceria je.... doktor kate aku kene tengok imran tu allegic ape.... sebab nak kene tengok, sebelum ni tak penah jadi..... oke akan dipantau dari mase ke semase.... ;)