Our Third!!

bukan aku saje je berdiam diri tapi saje nak buat surprise.. hehheh... lagi2 perut aku jenis yang nipis.... hehehehe.... tak nampak sangat di awal2 mengandung.... pegi keje pakai baju kurung pulak tu, blaus2 yang beso lagi la tak nampak.... hehehehe..... sebenarnye aku ingat mak aku tak tau, tapi ghupenye semalam die bgtau yang die dah tau dah mase tikus masuk umah yang kitorang duduk lagi... sebab kalau aku mengandung mesti tikus gemar masuk... bile aku tak mengandung takde pulak nak masuk.... berjimba - jimba dalam umah... (by the way mane datangnye perkataan berjimba - jimba tu ek) aku ngikut je makcik aku cakap... heheheh..... ;) 


ni scan mase 3 bulan..... mase scan nie terlompat - lompat baby nie... heheheh... aktif sungguh... ;)


ni pulak scan mase 6 bulan..... mase nie baby dah memenuhi perut aku... almaklum la perut nipis.... heheheh.... penuh dek baby je..... bersilang2 kakinye... aku pun tak tau yang gambar kat atas ni gambar ape sebab bagi aku tak jelas sangat bahagian mane.... doktor tau la tgk.... hehehehe....

kalau orang tanye aku, nak laki ke pompuan, aku ngan suami sebenarnye tak kisah.... sebab aku penah bincang dengan suami pasal perkara nie.... kitorang sebenarnye tak kisah pasal jantina sebab yang penting SIHAT WALAFIAT..... ;) so yang kuar nanti laki ke pompuan ke aku tak kisah yang penting name untuk kedua - dua jantina aku ngan suami akan carik... ;)

setakat ni keadaan aku Alhamdulillah.... takde ape2 yang membimbangkan.... just enjoying the pregnancy so much.... Hope mama n baby sihat sehingga waktu kelahiran kelak... due date baby Insya Allah 20/3/2013....
doa - doakanla ye kesihatan kami berdua... ;)