Kenangan bersama AdamFC.... ;)

tadi pukul 10.30 pagi, adam dan selamat bernikah dengan fiza dah.... Alhamdulillah... walaupun dulu ramai yang kate adam nie poyo la, perasan bagus la ape la.... akhirnye telah menjadi seorang suami.... aku nie dulu memang peminat tegar adam.... memang MINAT GILER.... pegi2 aktiviti adam semua sampai aku jadi AJK adam fc.... ulang alik dari KL-SEMBAN-KL-SEMBAN.... ish giler tul...
Kredit to DEEDA, Inda pinjam gambar ni ye.... ;)
tapi minat punye pasal.... mase tu dalam tahun 2005, 2006 la camtu kot.... kalau ade function hari bese, balik keje terus pegi kl pastu dah abih function masuk keje balik tengah2 malam tu.... ish kalau difikirkan memang tak sangka aku dulu camtu... mase tu komitmen takde lagi... bujang pun ye.... hampir tiap2 minggu pegi kl, meeting kitorang dekat marrybrown avenue k kalau tak silap... pegi umah mak ngan ayah angkat adam dekat subang jaya... lepak2 kat situ....

Kredit to Media Hiburan... ;)

dekat adam fc jugak aku jumpe kawan2 yang best sangat.... tu minat aku.... kawan2 memang best.... susah senang sama2 dengan adamfc.... ish susah nak cakap... sampai skang kitorang berkawan... walaupun skang aku dah tak aktif dah... sejak berkawin sampaila skang aku dah tak aktif... dengan komitmen terbaru n jauh lagi... memang tak dapat nak aktif... tapi persahabatan tetap diteruskan....
dalam group kitorang mase tu kak liza je yang dah kawin.... yang lain sumenye bujang.... skang nie 4 orang dah kawin termasuk la aku, muni, kak eina ngan dura.... walaupun ade jemputan dari aunty marida n uncle untuk pegi ke umah untuk function ke ape, tapi mintak maaf banyak2 sebab tak dapat nak pegi, banyak kekangan.... almaklumlah family pun makin besar.... harap faham ye... heheheh... tapi ape2 pun thanx sebab menjemput....
mummy adam pun dah anggap kitorang nie macam anaknye sendiri... memang kitorang rapat betul mase tu... buat prop untuk persiapan ke juara lagu pun kitorang jugak, buat aktiviti untuk adamfc... menguruskan peminat2 yang lain, ish... majlis raya, main bowling sume.... ish memang banyak... yang best... pilih2 gambar pastu cuci ramai2, sambil tunggu gambar siap kitorang pegi melepak lepak.... ;) memang kenangan yang best untuk dikenang... masing2 skang dah ade kehidupan sendiri masing2 tapi persahabatan jangan terputus tau.... friendships never end... ;)
Buat ADAM, MUNI, KAK EINA, KAK FEEDA, DEEDA, KAK WEINA, KAK LIZA, ERNA, ABG HANIS, DURA, AUNTY MARIDA N UNCLE SEKELUARGA, MUMMY N DADDY SEKELUARGA dan yang lain - lain, TERIMA KASIH BANYAK2 KERANA MENJADI SEBAHAGIAN DARIPADA KENANGAN TERINDAH DI DALAM HIDUP SEORANG YANG BERNAMA RUS INDA BINTI RUS DIN... ;)