Impian Kecil kami...

aiseh, aku tak upload pasal family day unit mmk kat janda baik kan??? belum berkesempatan lagi.... bz skang nie... heheheh.... kalau kat umah bz ngan anak2... heheheh.... bile tgk fb ramai kengkawan lain yang buat online business.... macam best je kan... yang penting kene usaha lebih banyak ngan mesti ade line internet kat umah..... sebelum ni aku takde line internet, just pakai hp je.... aku bincang ngan suami, ape kate kite start buat business tapi yang nie tak pakai modal... jadi ejen dropship.... takde modal, just iklan produk2 diorang pastu amik order.... supplier yang akan uruskan urusan pos sume....
 
aku ngan suami pun puasla pk produk ape nak jual nie ek.... last2 aku pilih, baju muslimah, jubah, kasut bola, shawl... tu setakat niela... akan datang tak tau lagi.... Memintaklah dengan cara ini, kitorang dapat menambahkan pendapatan sampingan... al maklumlah keluarga semakin membesar... banyak pakai duit... ;)
 
kitorang bukak page kat fb... kalau sesape berkesempatan check la page kitorang ek n jangan lupe LIKE... ;)