3 hari lagi... yeay!!

hari ni hari selasa soooo lagi 3 hari la lebih kurang kitorang nak pegi ke Janda Baik untuk Family Day Unit MMK untuk tahun 2013 ni.... tahun 2010 kitorang pegi Ulu Bendul dan tidak bermalam... tahun 2011 ke Melaka bermalam di homestay dan tahun lepas iaitu tahun 2012 kitorang pegi Cameron Highlands.... best wooo buat family day nie... selain dapat mengeratkan silaturrahim antara kawan - kawan, mengenali dengan lebih dekat ahli keluarga masing - masing... yang penting dapat berjalan - jalan...
aku bagi contoh la macam aku kan.... dengan keluarga yang semakin tahun semakin membesar memaang banyak belanja untuk keluarga kami.... pegi bercuti memang takde dalam istilah keluarga kami, maksudnye takde la buat plan saje2 nak berjalan ke mane - mane... so dengan berfamily day nie la kitorang dapat berjalan - jalan.... best tau.... bulan satu dah meeting dah, buat cadangan nak pegi ke mane... pastu kire2 bajet pulak.... dari bajet tu kitorang pun bayar sikit2 setiap bulan... bile dah sampai mase nak pegi tu takla rase terbeban sangat
macam tahun nie, aku nak jadi ahli bese selepas berhempas pulas pade tahun lepas.... tahun lepas mase pego cameron highland tu aku tengah mengandung 5 bulan... ke sane ke sini menguruskan segala - galanye.... itula kepercayaan orang terhadap aku... dan aku amt2 berterima kasih... tapi tahun nie aku dah tak larat dah... penat woooo... heheheh.... so setelah dah bahagi2 tugas.... memule pangkor jadi destinasi awal kami.... tapi disebabkan masalah - masalah yang tidak dapat dielakkan kitorang pun bertukar ke janda baik dengan bajet yang sikit dan sederhana....
hope family day kali nie berjalan dengan lancar dan dipermudahkanlah segala - galanye... kitorang akan berkonvoi beramai - ramai dari opis dalam pukul 9am.... perjalanan Insya Allah mengambil masa 2 jam lebih.... ;) doa - doakanlah segalanye selamat yeeee... ;)