bertepek taik burung.... cheh!!!

pagi tadi aku pegilah makan kat kedai mamak, tempat yang aku selalu pegi makan tu, pegi ngan suami kebetulan die cuti ari nie... bile nak masuk je kat dalam kedai tu, bertepek tetiba taik burung kat atas jalan, lepas aku lalu tu bertepek 3 titik atas tudung aku, menjerit aku kat situ... orang kat dalam kedai tu mesti perasan... aku cakap kat suami banyak tak kene nie.. ish burung nie pun, selame - lame aku pegi takde pulak die nak melabur.. kali nie pulak... sakit perut la tu... hishhh..

masuk je kat dalam kedai tu, cepat2 aku pegi basuh kat sinki, banyak giler tisu aku amik kat kedai tu, sorila mamak, emergency... hehehehe.... aku buang sampai ilang warne die... ish, gelinye aku... bile dah nampak agak2 tak nampak lagi kesan bertuah tu, aku pun pegi kat meja, suami dah tunggu dah kat situ, siap gelak2kan aku lagi... pastu die buat memek muke busuk... sabo je la... pastu die kate lain kali rileks dulu, masuk lam kedai pastu baru cuci... kire menggelabahla aku kat tepi jalan tu td... heheheheh....

masuk je opis, pegi toilet lagi, bawak tisu banyak2 lagi... gi cuci ngan air sabun pulak... tonyoh2 punye tonyoh sampai rase pueh hati... heheheh.... tak best pulak bile kene... ari yang paling tak bertuah kot ari nie.... dpt adiah dr puan2 dan encik2 burung.... alahaaaiii...