Kene gastrik... :(

pagi - air milo + air teh + nasik beriani (ade jamuan semalam)

tengahari - nasik berlauk + air suam

malam - nasik berlauk + air suam

byk giler aku makan semalam... nasik3... tapi lam kul 9 lebih semalam aku rase sakit sangat kat atas perut ngan bawah dada... aku duduk melutut tak boleh nak gerak mane2... nak sandar pun tak boleh sakit sangat, nak tarik nafas tinggi2 pun tak boleh... bile tekan kat bahagian tu pun sakit giler... aku ngadu kat suami... die baru je balik keje... die pun dah panik dah... nasib baik suami keje hospital, die pun layan aku cam pesakit die... heheheh....

bile tengok sakit tak kurang2, kitorang cepat2 pegi hospital tuanku jaafar, dalam kete pun tak boleh nak sandar, suami pulak memecut giler, sakit pulak bile kene lambung2 camtu... sampai hospital lam kul 10 lbh, orang yang sakit tak bape ramai, sedare2 diorang yang ramai... bile doktor suh baring, die tekan2 kat atas perut, rase sakit kat bahagian tengah, tepi2 tak sakit... rase lega pulak bile doktor tekan2 perut camtu... cam kuar je angin2 sume...

doktor ade jugak tanye soalan2 lain... last2 doktor kate gastrik... dah 2 - 3 tahun aku tak kene gastrik... kali nie kene pulak... doktor bagi ubat yang boleh dimakan oleh orang yang mengandung, tak boleh makan sebarang ubat... tapi besela aku dpt ubat yang cam kapur tu... balik je hospital banyak kali aku terbuang - buang angin... hehehe... leganya.... ;) lepas nie makan sket2 tapi kerap tau... hehehehe...