already 7 months!!

wah, ari nie dah 7 bulan dah aku pregnant... cepatnye mase berlalu... setakat nie kesihatan aku oke just mengah2 je.... bese la kan.... melayan karenah abang imrannye.... heheheh... bile aku suh imran sayang baby terus imran cium perut aku... heheheh.... bagus abang imran nie ye... ;) as for imran, takde la pulak buat perangai or meragam sangat.... setakat merajuk2 tu bese la kan... sebab die dah paham skang.... cakap pun cakap jepun + thailand skang... heheheh...

18/11/2010 nie aku kene minum air gula lagi + scan.... yang paling aku nyampah minum air gula... likat + pekat... uweeekkkkkk... tapi nak buat cemane dah prosedur diorang camtu skang nie.... ikut je la.... aiiyyaaaaa...

scan laki ke pompuan... harapkan dapatla sepasang bolehla berehat panjang lepas tu... heheheh.... tapi kalau dapat laki pun oke... no prob punye... ;)