Majlis Khatam Al - Quran dan Majlis Berbuka Puasa Tahun 1434 Hijrah..

Alhamdulillah berjalan dengan jayanye pada 25 Julai 2013 bersamaan 16 Ramadhan 1434 Hijrah.... Penat tapi amat - amat berbaloi... tiap2 tahun memang aku akan masuk group tadarus dekat opis aku nie... Alhamdulillah kami berjaya khatam sehingga round kedua.... sebelum nie group lelaki perlu ditolong tapi tahun nie sungguh cepat abisnye... heheheh....

tiap - tiap tahun memang aku tak ketinggalan nak bawak family ke majlis khatam nie... alhamdulillah dipermudahkan... bese la budak2 kan... tunggang terbalik sket la kan.... aku start keje tahun 2008... so ni la turutannye... ;)

2008 - mase tu aku kawin bulan 6, rasenye pegi ngan suami kot mase nie

2009 - mase nie imran 4 - 5 bulan la camtu

2010 - bawak imran n tengah pregnant ikhwan

2011 - bawak imran yang mase tu 2 tahun lebih n ikhwan 6-7 bulan camtu

2012 - bawak imran mase tu 3 tahun lebih n ikhwan 1 tahun lebih ( mase nie suami tak ikut sebab kene on call kat dewan bedah, hospital port dickson.

2013 - yes, tahun nie, imran dah 4 tahun lebih, ikhwan 2 tahun lebih n ilyas nak masuk 4 bulan.....

Walaupun bermacam - macam perkara terjadi pada aku pada malam tu tapi aku pasti semue itu ade hikmahnye.... Allah S.W.T takkan menguji hambaNYA jikalau hambaNYA itu tidak tahan diuji... aku terima dengan penuh rase sabar walaupun agak penat sebenarnye malam tu.... ape2 pun kekurangan pada malam itu Insya Allah akan diperbaiki pada tahun depan...

sesape yang membace entry kali ni... mintak maaf banyak2 di atas segala kekurangan sepanjang berlangsungnya majlis ini.... maaf ek.... ;)