Friday, October 18, 2013

kesian pun ye...

Semalam balik dari keje, tgk kat bag imran ade kaler transformer... aku tanye sape punye... imran tunjuk kat diri die.... setahu aku memang kitorang tak penah belikan kaler tu... ish sape pulak yang punye nie.... aku tanye balik semula... imran kate die yang punye....
aku tanye balik, nie afidini punye ke, imran geleng kepala... hambali punye, imran geleng lagi, rifqi punye?? imran geleng lagi... tak lame tu imran cakap nie alif punye.... haaaa alif punye??? kawan abang bagi pinjam.... aku cakap dalam hati... iye ke pinjam.... hhhmmmm
die peluk je kaler robot tu... aku belek2 laaaa.... RM13.90 beli kat parkson...oke dalam hati dah cakap dah, boleh beli nie malam karang, sian pulak tgk die peluk camtu.... hari ibu terusik.... selalu kalau anak2 aku nak mainan ke barang ke mesti aku cakap, nanti bile mama ade duit mama belikan ye.... sampai ade satu hari tu imran cakap, mama kan pegi keje, nape tak mintak kat kawan mama DUIT??? ish cemane nak jawab kan budak umur 4 tahun... aku pun cakap la yang mama dapat duit satu kali je bukan hari2....
malam semalamnye tak dapat nak pegi beli sebab antar suami pegi klinik sebab semput... so hari nie hari jumaat... waktu rehat pun lame kan... aku pun kuar pegi beli kaler robot yang diidam2 kan... pagi nie pun sebelum pegi sekolah tu imran pegang je kaler robot tu sebab aku pesan suh pulangkan balik kat alif... die pandang aku, pastu die pandang kaler tu... memang sedih... tak dapat aku nak gambarkan dengan kate2 muke imran mase tu
so hari nie dapat la aku belikan kaler robot tu dengan bantuan kawan baik aku, wani... beli 2 untuk ikhwan sekali... nasib baiklah ilyas kecik lagi, kalau tak kene beli 3... huhuhu.... kenela mamanye berkorban.... untuk anak2 yang tersayang...

No comments: